meny
lukk Close
Wave Wave

Ta kontakt med oss i dag! Close

Jeg ønsker tilbud på
Rengjøring
Kantine
Vaktmester
Handyman
Jeg er jobbsøker
Send

Velkomsten

Publisert dato: 18.01.2017
Hvordan vil du at velkomsten til dine kunder skal være?

Resepsjonen og de som jobber i resepsjonen er oftest bedriftens ansikt uttad. Hvilke tanker har du som bedriftseier eller daglig leder rundt dette?

Ofte er det i stillingsannonsen man etterlyser dyktige resepsjonister. Vi vil jo alle ha de hyggeligste og mest hjelpsomme til å ta i mot henvendelser fra kunder og samarbeidspartnere.



Vi i Crystal Facility møter også resepsjonisten først. Vi ser også på resepsjonsområdet. Er det rent og ryddig. Er det matter som holder steiner, sand, snø, gjørme og vann borte fra gulvene. Er det fruktkurv tilgjengelig til kunder og ansatte. Er vedlikeholdet i orden eller skulle det vært skiftet lysrør eller skulle gulvet vært bonet. Kanskje det skulle vært malt eller annet vedlikeholdsarbeid når dere har rolige perioder. 

Vi tar jobben på alvor, vi tar jobben med et smil. Vi gleder oss til å bidra for et enda bedre førsteinntrykk av din bedrift.

Ønsker du mer informasjon kan du kontakte oss på mob 479 77 770 eller epost kundeservice@crystalfacility.no
 
Del dette:
Twitter Facebook Google Linkedin
Forrige sak
Tilbake til nyheter
Neste sak

Arkiv

eldre nyheter
2017
2016
2015